středa 11. října 2017

Jako jeřabiny

Na půdě mám ještě zásobu pedigu a ten by se měl spotřebovat. Vzala jsem větší oválné dno, taky je nasyslené podle hesla ,,schovej na dno, najdeš snadno..." A začala jsem motat koš na něco, třeba na pečivo. Raději vyšší, aby obsah nevypadl jen tak lehce ven. Přidala jsem do pletení pár oranžových dřevěných perliček, a protože vypadají jako jeřabiny, je košík tak trochu podzimní.



Hlásí nám krásné podzimní počasí, tak si nadcházející víkend užijte!

13 komentářů:

  1. Ivanko, ten je teda skvostný!!! Nádhera. Tahle dovednost mi není dána.

    OdpovědětVymazat
  2. Ivanko, taky mám v syslírně nějaký pedig a šény, měla bych se do toho taky pustit, ale zas, teď jsem vytáhla háčkování a šití, chjo, málo hodin má den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, jo, je to hrůza, člověk by dělal, ale když ono to pořád nejde tak, jak plánuju... :-)
      Ivana

      Vymazat
  3. Ahoj Ivanko, košík má moc hezký tvar a na pečivo je šikovný.A ty perličky mu moc sluší.
    Měj se moc hezky Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Ivi košík je opravdu nádherný a ty korálkové jeřabiny mu moc sluší.. Krásný začínající víkend ti přeji.Z❤

    OdpovědětVymazat
  5. Ivanko, ten je opravdu nádherný!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.