čtvrtek 24. srpna 2017

Levandule

Včera jsem poštou dostala balíček knih, které jsem si objednala. Obě mají stejný název, podobné téma a přesto je každá jiná. Právě proto, že jsem nevěděla pro kterou se rozhodnout, šoupla jsem do virtuálního košíku obě. Cena knih i poštovné v Megaknihách byly příznivé. Tak proč ne?

Knihy jsou plné krásných fotografií, návodů a receptů.
Já jsem letos moc levandule neměla. Ne každá rada je dobrá a já jsem po jedné takové levanduli ostříhala tak, že nestihla vykvést. Naštěstí jsem ten radikální sestřih neprovedla u všech keříků, takže ty pak kvetly. 
Uvázala jsem kytičky k sušení, levandulové sluníčko a vyzkoušela malé voňavé paličky do prádla.

A příští rok vyzkouším něco víc. Mám chytré knihy a nechám se inspirovat. 

6 komentářů:

  1. Když jsme letos sušili levanduli, úžasně provoněla terasu... patří k letním vůním, k prázdninám!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to taková vůně volna - prázdniny, dovolená, pohoda... Máš pravdu, přeji krásné dny!
      Ivana

      Vymazat
  2. Levanduli mám ráda na zahrádce, doma ji moc nemůžu. Její intenzivní vůně mi vadí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Alenko, já zas nemám ráda vůni zeleného jablka. Inu, každý máme to své :-)
      Ivana

      Vymazat
  3. Tak to se už těším na příští léto, u tebe bude levandulové!
    Ivanko, měj hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))) To se uvidí! Děkuji, Helenko! Krásný víkend!
      Ivana

      Vymazat

Děkuji za vaše milá slova.