čtvrtek 10. srpna 2017

Muškáty a ještě něco

Tento rok se muškátům daří, vloni jim žloutly listy a zasychaly květy. Tak to snad nezakřiknu!
Při večerním zalévání Leonka objevila na divizně tesaříka obrovského. Opravdu to byl macek! 

Další večer jsme v kosatcích našli křižáka pruhovaného, co právě vyšíval vzor v pavučině.
 Tady je jeho bříško.
 A tady zadeček.
A nakonec muškát, který mám ráda. Melírované květy vypadají jako drobné růžičky. Opatruju ho už několik let.
Příjemné srpnové dny!

7 komentářů:

  1. Milá Ivano, muškáty jsou mé oblíbené květiny. Obdivuji, že dokážou kvést od jara kolikrát až do listopadu (když nemrzne). A ten melírovaný je krásný. Takový jsem ještě neviděla.
    Zdraví Míša

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Míšo, za komentář. Taky mám muškáty ráda, tak doufám, že pokvetou dlouho.
      Ivana

      Vymazat
  2. Ivanko máš krásné muškáty. Melírovaný je nádherný, vůbec se nedivím že ho opatruješ.
    Křižáka pruhovaného jsem ještě nikdy neviděla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, děkuji! Křižák se u nás na zahradě objevil podruhé, poprvé mě překvapil taky, snad se mi zdál i větší.
      P.S. Všechno nejlepší k brzkému svátku. Hezky ho oslav!
      Ivana

      Vymazat
  3. Ivanko, máš to krásné. Křižák je nádherný.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.