pondělí 1. srpna 2016

S háčkem v ruce

a s návodem uloženým na Pinterestu jsem strávila dva propršené večery. A je to! 



Začala jsem háčkovat ještě další, odložila vedle na polštář a než jsem přišla, Marley mi ji hlídal... Ukážu příště!

17 komentářů:

  1. Moc pěkná a z čehopak je háčkovaná, to není sněhurka asi, že?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, děkuji! Je to bavlněná příze Safran, je hrubší, háčkovala jsem háčkem č. 3.
      Ivana

      Vymazat
  2. Ivo, krása. Obdivuhodná ruční práce!!! Měj se hezky, Ivana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivi, děkuji za pochvalu. Moc mě to těší.
      Ivana

      Vymazat
  3. Moc pěkná dečka. Už se těším na tu další. M.

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko, dečka je moc krásná! A s takovým pomocnikem bude i druhé dílo raz dva.
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Krása. Moc hezká práce. Hezké dny. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Ivanko, tak nevím, kdo je krásnější :-)
    Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Ivanko dečka je moc krásná. Koukám, že jsme brouzdaly stejně. Uháčkovala jsem si ji totiž také a použila do kulatého rámečku. Přeji krásné dny a těším se na tu druhou dečku. Z.❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeničko, děkuji za návštěvu a za Tvůj komentář. Na Pinterestu je spousta nápadů, že? Kdybych chtěla udělat vše, co jsem si uložila, nesměla bych spát :-) Ale krásně se tam brouzdá...
      Ivana

      Vymazat
  8. Ivanko, dečka se Ti povedla náramně, jsi šikulka! Marley je dobrý hlídač, už se těším na nový výtvor... Pa a hezké léto - Maru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.