úterý 12. srpna 2014

Broučci

Léto. To je slunce, voda, dovolená, prázdniny. Vůně pryskyřice, květiny, grilování, pozorování netopýrů večer, veverek ráno, bzučení včel a taky štípanců od komárů...
Oknem (protože nemáme sítě proti hmyzu) k nám občas, co občas, každý večer vletí nějaká ta hmyzí havěť. A tak jednou tleskám před televizí ve vzduchu na něco černého, kmitavého a nemůžu se trefit. Mol. Říkám si. Ale najednou se to cosi rozsvítilo. Jé!!!! Světluška! Honem beru sklenici, chytám broučka a pouštím ho do tmy otevřeným oknem ven. Všechno pozoruje od počítače zcela nezúčastněně můj syn. Sotva zavřu okno, řekne: ,,Stejně to byl mol, ale strachy před tebou se raději rozsvítil."
Vtipálek....

Ale... Pamatujete určitě broučky s lucerničkami a Berušku a Janinku... To je krása!




Jednu lucerničku mám doma. Vypadá stará, ale je téměř nová. A takovou mi udělal manžel mojí kamarádky Jany(klik). Přátelství obou si vážím. Díky...



5 komentářů:

  1. Ivanko,
    Karafiátovi Broučci...to je moje nej nej dětská knížka. Janinku jsem milovala.
    Pa pa Martina

    OdpovědětVymazat
  2. Světlušky pamatuju, jako děti jsme je na vesnici pozorovaly a chytaly do sklenic:-)) Ale už léta jsem je neviděla:-))

    OdpovědětVymazat
  3. Broučky milujeme - večerníček i knížku. A pár jsme jich letos viděli - jako skutečných :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Syn je prostě chlap, ale i v nich dříme duše milující pohádky :o)
    Bločky prostě milujeme, mám LP s panem Hogerem - nádhera!
    Moc zdravím Ivanko, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Ivanko, krásné připomenutí dětských let. Broučky miluji, jak v knižní podobě tak i večerníčkové.
    Iva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.