úterý 3. června 2014

Zelená deka

Venku se počasí mění a hraje si na apríl. Zahrada se zazelenala, tráva roste jako divá a zvuk sekaček se rozléhá okolím (nic proti technickému pokroku).


Toto období v roce miluju. Mám ráda, když se všechno zazelená. Tolik odstínů jedné barvy!


Vypárala jsem zelený svetr po starší dceři (předtím jsem ho nabídla té mladší, ale dívala se na mě dost podezřele :-)). A pak jsem se pustila do háčkování šestihranů, které jsou jednoduché a na blozích oblíbené. Ke konci mi pomáhala s prací i Leonka, a tak je deka naším společným dílem.



Není sice moc velká, ale na zachumlání stačí. Leonka ji už vyzkoušela. Zubaté okraje zdobí žluté květinky.




6 komentářů:

  1. Ivanka, tá je krásna svieža a tie žlté kvetinky ju ešte viac pekne rozžiarili. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Společné dílo, to je moc hezké a povedlo se vám, jen co je pravda!
    Krásné zahradní fotky!
    Hezký večer Ivanko, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ta sa Vam ale podarila, je nádherna a záhrada romanticka.

    OdpovědětVymazat
  4. Moc hezký blog.Deka je nádherná a inspirace u tebe je supr.Ahoj krásné dny Eva

    OdpovědětVymazat
  5. tady je krásně krásná zahrada i svetr .Pěkné dny Jarka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.