neděle 24. listopadu 2013

Okna

Umytá okna pořádně zmokla - jako vždy. Než pověsím závěsy s vánočním motivem, ukážu vám, co bylo na oknech doposud.
V létě mi kamarádka Jana přinesla háčkovaný pléd se střapci. Ty jsem odstřihla, protože byly trochu zašmodrchané :-). Pak jsem opravila sem tam nějakou dírku a pověsila na okno. Mohl by být trochu širší, protože je dost napnutý, ale i tak se mi na okně líbí.
Díky, Jano!



Na předních oknech jsou zatím krátké vitrážové záclonky se srdíčkovou bordurou vlastní výroby.



A protože při prohlížení vašich blogů zjišťuji, že všichni začínají s vánočním zdobením, tak u nás alespoň pár andělů na okenních parapetech startuje vánoční a adventní přípravy.



10 komentářů:

  1. Ivanko, okna máš tedy parádní!
    Moc se mi líbí fotky z Beskyd.
    Přeji hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Helenko, v Beskydech to byl opravdu poslední kráááásný víkend.
      Ivana

      Vymazat
  2. Ten háčkovaný pléd jako záclona vypadá bezvadně.
    Já teprve s mytím oken a úklidem začnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úklid mám taky zatím před sebou a vůbec se mi do něj nechce!
      Ivana

      Vymazat
    2. Tak to jsme na tom stejně.

      Vymazat
  3. Ivka, mas krasne vyzdobene okna s nadhernymi zaclonami...Nellie

    OdpovědětVymazat
  4. Ivanko, opravdu okénka jako z pohádky, nádherné! Moc se mi líbí andělíčci, zvláště ten první ...
    Moc zdravím, Maru
    PS: Okna mám sice umytá, dům vymalovaný, ale zlobí páteř ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, děkuji! Je mi líto, že tě páteř pozlobila, ale věř, bude líp. Držím palce!
      Ivana

      Vymazat
  5. IVANKO, OKÝNKA JSOU KOUZELNÁ.
    PŘEJI HEZKÝ ADVENT A KRÁSNÝ PŘEDVÁNOČNÍ ČAS.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.