pátek 13. července 2012

Misky

V Bella Rose jsem si kdysi koupila plechový kornout se srdíčkovým okrajem.



Chtěla jsem k němu doobjednat menší, jenže už jsem ho nesehnala. Ale nedávno jsem narazila na sadu misek se stejným zdobením u Kamilky.

Do té největší jsem dala trochu zeleně.


Do nejmenší jsem nasypala levandulové potpourri.



A prostřední miska je pod poklopem.  Schovává starožitnou vázičku a kousek staré háčkované bordury.


   ♥ ♥ ♥
   

7 komentářů:

  1. Ahoj Iví, mě se líbí nejvíc poklůpek a srdíčka.Taky pokukuji po šedých doplňcích do naší nové koupelny. Hezký víkend. Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Ivo, to máš krásnou sadu. Moc hezky jsi vše naparádila.
    Krásný víkend IVA

    OdpovědětVymazat
  3. Nádhera-moc se mi tento design líbí a Ivanko vidím,že máš moc krásně usušenou hortenzii,já se sušením ještě moc zkušeností nemám-poradíš mi prosím?Děkuji!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Míšo, i mně se někdy usušit nepodaří a je taková pomačkaná... Podle mě je nejlepší období přelom srpna a září. A vyčetla jsem, že se má nechat pomalu schnout ve váze se stonky ponořenými v trošce vody. Tak držím palce!
      Ivana

      Vymazat
  4. Ahoj Ivo, krásně jsi si všechno sladila.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Ivana, všetko si krásne doladila. Tiež milujem tento štýl, len už žiaľ nemám miesta.
    Prajem krásny víkend aj celé leto.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezky se ti to povedlo naaranžovat a kabelka z předchozího příspěvku se mě líbí moc také :o) Martina

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.