neděle 18. března 2012

Hledání ve skříni

Jaro je tady! Padají teplotní rekordy, svět láká k jarním procházkám. Zahrady se čistí, hrabe se, stříhá se, jaro začíná vonět. I já jsem dnes něco na naší zahradě udělala. Nad hlavou nám s Leonkou pokřikovaly dvě poštolky, které bydlí ve věži nedalekého kostela.
Doma jsem otevřela skříň a hledala srdíčka do oken. Mám je už asi dva roky. Háčkovala jsem podle Sar.




V okně ale zatím nevisí. Začala jsem se  totiž probírat hromádkou háčkovaných věciček. Mám jich dost, některé už hodně staré, jsou po mojí babičce. Třeba tahle dečka.



Ani nevím, co s ní provedu - dám ji do skříně a někdy zase zavzpomínám... 

11 komentářů:

  1. Ivanka, krásne vecičky máš poschovávané. Srdiečka vyzerajú v okne určite nádherne. A tá dečka po babičke je hotový poklad. Andrea

    OdpovědětVymazat
  2. Páni to jsou psrádní kousky hlavně ty srdénka!Michaels

    OdpovědětVymazat
  3. Ivanko, máš ve skříni samé poklady. Srdíčka jsem si před časem dělala stejná, jen je mám krémová...
    Přeji hezké dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, děkuji, i já mám jedno krémové, ale našila jsem ho na šité srdíčko a vycpala dutým vláknem. Vzory na srdíčka jsou vděčné, a tenhle obzvlášť. Podle mě vypadá tak starožitně.
      Hezký den
      Ivana

      Vymazat
  4. Krásná sněhobílá srdéčka, moc se Ti,Ivanko, povedla!
    Hezký začátek nového týdne, Maru

    OdpovědětVymazat
  5. Krasna srdicka na okne to musi vypadat moc hezky a ta hackovana decka po babicce je uplny poklad muselo to dat hodne prace ja bych si ji asi dala do ramecku za sklo abych ji mohla videt .

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Elly, zdravím do Austrálie! Děkuji za tvůj komentář. O zarámování jse už taky uvažovala, i když okraj není moc stejnoměrný. Pak mě napadl i polštářek, na kterém by NIKDO nesměl ležet!!! Ještě uvidím. Krásné dny!
    Ivana

    OdpovědětVymazat
  7. Ivanko, krásné poklady ukrývá tvá skříň. Srdíčka nemám a třeba na ně taky někdy dojde. Husičky jsou taky moc povedené. Přeji ti hezké jaro. Pa. Lenka

    OdpovědětVymazat
  8. Srdíčka jsou překrásná. Kéž bych to taky uměla.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.