pondělí 28. listopadu 2011

Srdce k Vánocům patří...

Srdce je v mnohých kulturách rozšířený symbol, který může označovat lásku, vše možné s ní spojené.

Asi není, co dodat. Vánoce chceme trávit s těmi, kteří jsou tomu našemu srdci nejblíž. I pro ně podnikáme všechny ty přípravy na Štědrý den. A tak srdíček není nikdy dost!
Koupila jsem srdíčka z překližky na výrobu girlandy, polepila jsem je červenou látkou se zlatými puntíčky, navlékla, pověsila a hotovo! Ale bylo mi líto vyhodit rámeček, ze kterého jsem srdíčka vyloupla. A tak jsem se dala znovu do lepení a obrázek plný srdcí teď je na poličce v kuchyni.






2 komentáře:

  1. Mila Ivano, mate tu moc krasne. Srdickova girlanda je moc podarena a obrazek je velmi kreativni napad. Preji krasny adventni cas, Katerina

    OdpovědětVymazat
  2. Srdíček není nikdy dost!Michaela

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše milá slova.